
Un altre
dels grans problemes de l'educació és aquesta selecció que es fa distingint en
dos grups als estudiants, els bons i els dolents. Aquesta distinció no s'hauria
ni de plantejar ja que no hi ha ningú dolent o bo, simplement hi ha gent que el
seu gran fort és estudiar i després hi ha gent que són les coses pràctiques el
que millor se'ls dóna. És per aquest motiu que mai hem de discriminar a una
persona per les seves capacitats (exemple d'educació restrictiva a Andalusia) ja que sempre et pot sorprendre fent alguna
cosa que un mateix no sap fer. però desgraciadament els únics que tenen la
possibilitat d'aprendre són aquells que destaquen i això no és just, ja que
tothom ha de poder gaudir de l'aprenentatge. Així doncs el que estàs fent quan
no li dónes l'oportunitat d'estudiar a una persona és llevar-li l'opció de
desenvolupar-se com a persona i no gaudir de l’oportunitat de dur a terme els
seus projectes. Aleshores li estàs llevant un dret humà.
Així doncs
el meu punt de vista sobre la funcionalitat de l’educació és, que ha de ser un
instrument que aporti a la gent cultura i uns fonaments base amb els que poder
defensar-se durant el dia a dia i no emplenar el cap de la gent amb informació
buida sinó; tot i que tingui poca informació, almenys que aquesta sigui útil per
a la vida. I finalment, no ha de ser un element restrictiu que privi a la gent d’estudiar.
Fotografia de Flikr
Drets: Alguns drets reservats
Autor: Mitchell Norris
URL: http://www.flickr.com/photos/49484846@N05/6980320402/in/photolist-bCPY4L-bZe5HJ-eRRwC9-dLETAX-dLLsgs-9rjHzK-fYFgCw-dMxdhX-bkFtos-bcLvKt-dLEUna-dLETk2-dLETTa-dLETN6-dLEUqZ-dLEUHz-dLEUzK-dLLtQ7-croA67-eJ8geX-at8BC4-epfUpC-at8BCc-9iYGTz-9VikgU-gkdmC1-91VL7m-gkdn53-8oeQyd-8Uu8gu-8UqZZ8-ego1BZ-egtFT7-97jBG8-egnWTt-fyem2a-fv7fe9-fv7fjs-fv7eYU-fuRWxP-fuRWsH-gjprPs-gjpPG2-gjp4kC-eo8EeZ-gjpPDB-9kpUe3-c5kaqo-c5hdHC-9Ua7Zx-8UWQvj
Fotografia de Flikr
Drets: Alguns drets reservats
Autor: Mitchell Norris
URL: http://www.flickr.com/photos/49484846@N05/6980320402/in/photolist-bCPY4L-bZe5HJ-eRRwC9-dLETAX-dLLsgs-9rjHzK-fYFgCw-dMxdhX-bkFtos-bcLvKt-dLEUna-dLETk2-dLETTa-dLETN6-dLEUqZ-dLEUHz-dLEUzK-dLLtQ7-croA67-eJ8geX-at8BC4-epfUpC-at8BCc-9iYGTz-9VikgU-gkdmC1-91VL7m-gkdn53-8oeQyd-8Uu8gu-8UqZZ8-ego1BZ-egtFT7-97jBG8-egnWTt-fyem2a-fv7fe9-fv7fjs-fv7eYU-fuRWxP-fuRWsH-gjprPs-gjpPG2-gjp4kC-eo8EeZ-gjpPDB-9kpUe3-c5kaqo-c5hdHC-9Ua7Zx-8UWQvj
.
No hay comentarios:
Publicar un comentario