miércoles, 22 de enero de 2014

Twitter

Després d'estudiar totes les opcions possibles per millorar l'educació. Després de veure que pot ser l'educació necessita més d'un canvi. Ens posem en contacte amb l'eina Twitter i portem a terme un debat, tant virtual com real. Aquesta activitat va durar una setmana, la primera meitat de la setmana estàvem per exemple a favor de l’escola tradicional i la segona meitat en contra. Finalment, per acabar amb força la setmana, vam fer dos debats, de mitja hora cadascun.

Al principi, pareixia que l’eina era un poc costosa, ja que potser estem més acostumats a altres xarxes socials, com Facebook. També era incomodíssima, ja que mai podies dir tot allò que volies en un “tweet”, ja que hi ha un límit de caràcters. Però a poc a poc t’hi fas a la idea i finalment arriba a ser un vici, estàs constantment consultant el que han respost els teus companys per veure si tu pots rebatre el que han dit. La veritat és que arriba a ser molt emocionant. Pareix que una vegada has començat no pots parar.

Recordo que quan ens van dir que havíem de fer el debat amb Twitter, em va estranyar molt. Mai m’havia agradat Twitter. Trobava que era una eina amb molt poca utilitat, ja que mai sabia que posar o què comentar. Sincerament m’agrada molt més Facebook, potser és perquè ho controlo molt més, ja que fa més temps que l’utilitzo. Però he de dir que actualment he canviat d’opinió, encara que no deixaré d’utilitzar Facebook, pot ser el que faré serà alternar les dues xarxes socials. Una per tenir una connexió més propera amb els meus amics i l’altre per estar informat en tot moment per exemple sobre l’educació.


Autor: Denise Krebs

Sens dubte el que més m’ha agradat d’aquesta setmana utilitzant Twitter ha estat el moment en què jo estava a favor de l’escola tradicional. No m’ha agradat per estar a favor, sinó perquè a partir d’un comentari que vaig fer totalment en contra de la meva opinió personal, es va desencadenar un gran nombre de comentaris. Uns compartien el que deia, altres ho criticaven. Va ser molt divertit. Ara el millor va ser rebatre els comentaris de la meva companya  AidaCorbacho. Es pot dir que hi va haver una mena de “pique” entre els dos. Els dos volíem tenir en tot moment raó, encara que era molt obvi que tota la veritat la tenia l’educació constructiva. Així i tot, vam lluitar fins a l’últim moment per guanyar aquesta petita guerra entre amics.


Aquesta última activitat ha estat molt profitosa. M’ha fet adonar de com he canviat la meva mentalitat des que vaig començar fins ara. Crec que la meva percepció sobre l’educació ha canviat. Mai hauria pensat que hi poden haver tantes formes d’avaluació, o tantes formes d’ensenyar als nens una assignatura sense fer que perdin el seu interès per l’educació. M’ha agradat molt poder lluitar per l’educació. El que no m’ha agradat ha set haver de dir coses que un no pensa, com per exemple la frase que vaig dir en un dels meus “tweets”, que era: El mestre té tota la raó. Actualment, això ja no em passa pel cap, però bé, era un debat per rols així que no hi havia cap altra opció. 

Finalment aquí deixo adjunt un vídeo per saber de forma graciosa què és Twitter i com utilitzar-lo!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario